Η Toyota διστάζει ηλεκτρικά, αλλά αναβαθμίζει το bZ4X με μέγιστη αυτονομία έως και 573 χιλιόμετρα
Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη, έχοντας επενδύσει εδώ και χρόνια στα υβριδικά κινητήρια συστήματα και πρόσφατα στο υδρογόνο, είναι άκρως διστακτική στην ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Όμως δεν διστάζει να αναβαθμίσει το αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το bZ4X, ενισχύοντας την απόδοση και τις επιδόσεις του, προσφέροντας παράλληλα ακόμα περισσότερη ευκολία και εμπιστοσύνη κατά τη χρήση του. Το bZ4X έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ως ένα αυθεντικό SUV, με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης που παρέχει αυξημένες δυνατότητες ελέγχου και πρόσθετες ικανότητες σε δύσκολες διαδρομές. Η νέα γκάμα του bZ4X θα διευρυνθεί με την εισαγωγή δύο επιλογών μπαταρίας. Το μεσαίου μεγέθους SUV θα προσφέρεται τώρα με μπαταρία 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτής χωρητικότητας).Η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X, ενώ η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις. Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπολογίζεται στα 573 χιλιόμετρα (προσωρινή τιμή μέχρι την ολοκλήρωση της […]