ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιδιωτική ετικέτα: Ποιος κερδίζει στον «πόλεμο» του σούπερ μάρκετ – Πώς αντιδρούν τα επώνυμα brands [γράφημα]

Ποια θέση έχει η ιδιωτική ετικέτα στο καρότσι του Έλληνα καταναλωτή – Τι δείχνουν πρόσφατες μελέτες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *