Κ. Κυρανάκης στο ΕΡΤNews: Το καλοκαίρι του 2026 η ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη – Δεν είναι δουλειά μας να πούμε στην HELLENIC τι θα κάνει με τον Γεννηδούνια

«Το καλοκαίρι του 2026 θα έχει ολοκληρωθεί η ασφαλής γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη» τόνισε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στο ΕΡΤNews και την εκπομπή ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ, ενώ πρόσθεσε πως τότε πλέον «θα έχουμε όλα τα συστήματα που χρειαζόμαστε». Ενώ σε άλλο σημείο τόνισε πως «σε τρεις μήνες στο railway.gov.gr θα βλέπουμε όλα τα τρένα» και παράλληλα έκανε λόγο για περιπολίες με drone στα τρένα.
Επιπλέον αναφορικά με την απόλυση του Κ. Γεννηδούνια σημείωσε πως «η HELLENIC TRAIN είναι ιδιωτική επιχείρηση. Μπορεί να προσλαμβάνει και να απολύει κατά το δοκούν», και πρόσθεσε χαρακτηριστικά πως «δεν είμαστε εργατοπατέρες, δεν είναι δουλειά μας να πούμε στην HELLENIC TRAIN τι θα κάνει με τον Γεννηδούνια».
Επιπλέον, ερωτηθείς για το μέλλον του ΕΔΟΑΣΑΜ τόνισε πως ο πρόεδρος του θα αντικατασταθεί.
Κλείνοντας, απάντησε για την πρόσφατη επίθεση στη Νομική σχολή και τόνισε πως «οι Πρυτάνεις θα πρέπει να δεχτούν την πρόταση για ελεγχόμενη είσοδο, ώστε να μπαίνουν μόνον οι φοιτητές και όχι οι διάφοροι τραμπούκοι».
Αναλυτικά η συνέντευξη του Κ. Κυρανάκη
Για τα επεισόδια στα Πανεπιστήμια
Είναι πολύ δυσάρεστο όλο αυτό το οποίο συνέβαινε και συνεχίζει να συμβαίνει, με μικρότερη ένταση βέβαια και μικρότερη συχνότητα. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Δεσμεύτηκε η Ελληνική Αστυνομία ότι οι δράστες θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στην ποινική δικαιοσύνη με έναν πλέον πιο αυστηρό ποινικό κώδικα. Αυτή είναι η μόνη απάντηση η οποία μπορεί να αρμόζει σε αυτή την περίπτωση. Από εκεί και πέρα πρέπει επιτέλους και οι πρυτάνεις να δεχθούν αυτή την πρόταση της πλειοψηφίας των φοιτητών για τουρνικέ και άλλου είδους ελέγχους. Ελεγχόμενη είσοδος σε κάθε περίπτωση στα πανεπιστήμια, ώστε μέσα στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και στα κτήρια των ιδρυμάτων να μπαίνουν μόνο φοιτητές και όχι οποιοσδήποτε άλλος θέλει να τελέσει εγκληματικές ενέργειες.
Η κυβέρνηση έχει νομοθετήσει και έχει νομοθετήσει για να βγάλει την ευθύνη πάνω από τους πρυτάνεις σε ότι αφορά την είσοδο της αστυνομίας. Διότι θυμάστε ότι παλαιότερα έπρεπε να πάρει ο ίδιος ο πρύτανης πρωτοβουλία, με αποτέλεσμα ο ίδιος να εκβιάζεται να εκφοβίζεται. Όλα αυτά τα οποία θυμόμαστε στις οθόνες μας. Άρα λοιπόν έχει τελειώσει. Έχει νομοθετήσει αυτή η κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας ότι αυτεπάγγελτα μπαίνει η Αστυνομία στη συγκεκριμένη περίπτωση, προχθές δυστυχώς δεν ήταν εκεί η αστυνομία για να μπορέσει να τα προλάβει. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό το οποίο έχει στη διάθεση του πρυτάνεις είναι το αυτοδιοίκητο, το οποίο του επιτρέπει διοικητικά και οικονομικά να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες. Άρα λοιπόν εδώ πεδίον δόξης λαμπρόν να μπουν τουρνικέ για να μπει μια ελεγχόμενη είσοδος σε ένα πανεπιστήμιο για να μην μπαίνουν οι διάφοροι τραμπούκοι.
Για την κατάσταση που επικρατεί στα τραίνα
Το καλοκαίρι του 2026 (θα έχουμε ασφαλή γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη). Υπογράψαμε στην αρχή αυτής της εβδομάδας τις συμβάσεις για την αποκατάσταση των έργων στη Θεσσαλία, τα όποια έργα έχουν ένα πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα 15 μηνών και αποκαθιστούν τη γραμμή στο σημείο στο οποίο η σφοδρότερη κακοκαιρία του τελευταίου αιώνα σίγουρα παρέσυρε τα πάντα, μεταξύ των οποίων και ολόκληρη την σιδηροδρομική γραμμή. Αυτή τη στιγμή, στο ενδιάμεσο εκείνο σημείο υπάρχει μια προσωρινή αποκατάσταση, η οποία έγινε πράξη στο τέλος του 23 από την από την τότε ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και διοίκηση του ΟΣΕ. Άρα λοιπόν σε εκείνο το σημείο, επειδή δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση αυτή τη στιγμή, τηρείται ένας πολύ αυστηρός κανόνας που λέει ότι κανένα τρένο δεν μπαίνει στην γραμμή αν δεν έχει εκκενώσει το προηγούμενο. Με άλλα λόγια, μόνο ένας συρμός καταλαμβάνει αυτά τα χιλιόμετρα της γραμμής που είναι στα έργα αποκατάστασης του Ντανιέλ. Και ακριβώς επειδή μερίμνησε το υπουργείο και έφτιαξε δύο γραμμές δεν θα διακοπεί η κυκλοφορία όσο εκτελούνται τα έργα, δεν θα κοπεί δηλαδή η Ελλάδα στη μέση. Στην υπόλοιπη γραμμή του Αθήνα-Θεσσαλονίκη η διοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργεί κανονικά. Κάναμε τις πρώτες δοκιμές, το οποίο σημαίνει ότι τα τρένα πλέον πάνω τους, πάνω στη μηχανή τους, έχουν το αυτόματο σύστημα πέδησης για να μπορεί όταν υπερβαίνει ταχύτητα, όταν παραβιάσει ένα σηματοδότη, όταν υπάρχουν κάποιοι κανόνες που δεν τηρούνται, να φρενάρει αυτόματα χωρίς να υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας και έτσι λοιπόν, σε ολόκληρη αυτή τη γραμμή, το καλοκαίρι του 2026 θα έχουμε όλα τα συστήματα τα οποία χρειάζονται.
Ταυτόχρονα υλοποιούμε ένα σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού, το οποίο θα λειτουργήσει σε όλο το δίκτυο, όχι μόνο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Το απλό GPS που έχουμε στα κινητά μας δίνει μια απόκλιση έως και 15 μέτρα. Αυτό σε μια διπλή γραμμή ανόδου καθόδου έχει επισφάλεια διότι είναι η μία δίπλα στην άλλη και προφανώς αν με το απλό GPS εντοπίζεται στην απόκλιση την ακραία των 15 μέτρων ένα τρένο στη δίπλα γραμμή θα έχουμε ατύχημα. Εδώ λοιπόν έχουμε βρει ένα σύστημα το οποίο διορθώνει το δορυφορικό σήμα με επίγειους σταθμούς που υπάρχουν ήδη. Είναι ήδη εγκατεστημένοι στην Ελλάδα. Έτσι λοιπόν, κάθε τρένο, κάθε μηχανή τρένου θα φέρει ένα ειδικού τύπου πομπό, ο οποίος θα διορθώνει το σήμα και σε πραγματικό χρόνο θα δίνει σε ακρίβεια λίγων εκατοστών, Σε αντίθεση με αυτό που έχουμε στα κινητά μας, θα δίνει με ακρίβεια λίγων εκατοστών την πραγματική θέση του τρένου, την ταχύτητά του, τη συνολική αναφορά απ όλο το δρομολόγιο που καθυστέρησε, που έμεινε παραπάνω από το απρόβλεπτο και σε συνδυασμό με κάμερες θα μπορούμε να βλέπουμε πλήρη στοιχεία για τη θέση, την πορεία και τη συνολική απόδοση του τρένου. Σε όλο το δίκτυο επαναλαμβάνω και για όλες τις κινητήριες μονάδες. Αυτό το σύστημα θα το έχουμε πάνω σε κάθε όχημα που κινείται πάνω σε ράγες.
Μέσω του railway.gov.gr σε λιγότερο από τρεις μήνες από σήμερα ο πολίτης θα μπορεί να βλέπει από το κινητό του, από τον υπολογιστή του, την ακριβή θέση και πορεία των τρένων.
Εγώ θέλω να αισθάνεται ο κόσμος ότι δίνουμε μια ορατότητα σε όλα αυτά που κάνουμε. Γιατί καλές οι ανακοινώσεις, καλά τα ακρωνύμια ή και και όλα αυτά που έχουν κυριαρχήσει στο δημόσιο διάλογο, αλλά σημαντικό είναι να βλέπει ο κόσμος την πράξη αν αυτά που λέμε ισχύουν.
Για τα drones
Το βίντεο (με την κλοπήσιδηροδρομικού υλικού) λοιπόν βρέθηκε από το σύστημα Echelon, το οποίο έχει εγκατασταθεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο και το οποίο δεν ισχύει από τη μέρα που ήρθα εγώ.
Ισχύει από πριν.
Είναι με ενέργειες του προηγούμενου υπουργού και το οποίο τι κάνει;
Περιπολεί γύρω από 5 κυρίως συγκεκριμένες περιοχές.
Περιοχές καταυλισμών στις οποίες δυστυχώς παρατηρούνται οι περισσότερες κλοπές, βανδαλισμοί ακόμα και λιθοβολισμούς τρένων βγαίνουν από καταυλισμούς και πετούν πέτρες στα τρένα.
Έτσι, από την αρχή του 25 έχουμε δύο τέτοια περιστατικά την εβδομάδα. Με τα.
Speaker 2
Δύο τη βδομάδα.
Speaker 3
Έχουμε λιθοβολισμό μόνο.
Δεν μιλάω για κλοπές και τα υπόλοιπα.
Speaker 1
Τι έχει γίνει με αυτούς που λιθοβολούν συλλήψεις;
Τρένα έχουν συλληφθεί;
Speaker 3
Ναι, βεβαίως.
Συλλήψεις έχουν γίνει.
Διότι με τα drones πλέον, τα οποία περιπολούν κυρίως αυτές τις περιοχές, αλλά όχι μόνο, έχουμε ιδεοληπτικό υλικό το οποίο τους πιάνει επ αυτοφώρω και μάλιστα στο βίντεο το οποίο κυκλοφόρησε τις προηγούμενες μέρες.
Η σύλληψη έγινε μετά από 15 λεπτά και θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω την Ελληνική Αστυνομία και τον αρμόδιο υπουργό, τον κύριο Χρυσοχοΐδη, διότι έχουμε συμφωνήσει ότι τα άβατα πρέπει να τελειώσουν και πλέον με το βίντεο οπτικό υλικό το οποίο έχει στα χέρια της αστυνομία μπορεί να κάνει ενέργειες συγκεκριμένα εναντίον προσώπων και όχι γενικά.
Speaker 1
Ωραία, θα περιμένουμε να το δούμε αυτό. Όχι.
Speaker 3
Το είδαμε ήδη αυτό. Είναι συλλήψεις.
Speaker 1
Που.
Speaker 3
Έχουν γίνει.
Το φαινόμενο είναι λιγότερο συχνά από παλιά.
Όμως, κύριε Δούκα, άρα δεν λέμε κάτι που θα κάνουμε, λέμε κάτι που γίνεται σήμερα.
Μάλιστα σήμερα που μιλάμε και μας βλέπει κόσμος στην εκπομπή περιπολίες γίνονται με drones επί του σιδηροδρόμου.
Speaker 1
Αυτό το λέω κύριε Κυρανάκη, γιατί παλαιότερα που είχα δει τα στοιχεία, η αξία του χαλκού που κλέβεται από τον ΟΣΕ είναι μέχρι και 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
Σε ένα άλλο ερώτημα τώρα θέλω να πάω σχετικά με τον κύριο Γιάννη Δούνια και την απόλυση του κύριου Γιάννη Δούνια από την Ελένη την καταλαβαίνουμε.
Είναι μια ιδιωτική εταιρεία που ό, τι θέλει κάνει.
Από την άλλη, τα κόμματα της αντιπολίτευσης σας έχουν καλέσει να καταδικάσετε αυτή την απόλυση, την οποία την χαρακτηρίζουν ακόμα και εκδικητική.
ΕΣΕΙΣ την καταδικάζετε αυτή την απόλυση του κυρίου γενεών;
Για να θυμίσουμε ότι είναι άνθρωπος ο οποίος κάποια στιγμή είχε προειδοποιήσει για την ασφάλεια των τρένων.
Speaker 3
Η επιχείρηση η οποία στην οποία αναφέρεστε ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ.
Η New Train μισθώνει αυτή την στιγμή τα τρένα και είναι εργοδότης των μηχανοδηγών με απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν είναι με απόφαση της Νέας Δημοκρατίας έτσι;
Είναι μια ιδιωτική επιχείρηση της οποίας μέτοχος είναι η ιταλική κυβέρνηση.
Ουσιαστικά δηλαδή η κυβέρνηση μέσω της κρατικής εταιρείας διαχειριστική υποδομής που λέγεται φοβία.
Αυτός είναι ο μέτοχος night stand και μπορεί να προσλαμβάνει και να απολύει κατά το δικό της δόγμα.
Αυτό το οποίο λέμε εμείς στην Ελένη και θα εφαρμόσουμε και στον ΟΣΕ Είναι ότι οι όποιες προσλήψεις θα γίνονται με αυστηρότερη αξιολόγηση και εκπαίδευση.
Δηλαδή, στο νέο νομοσχέδιο, το οποίο φέρνουμε και παρουσιάσαμε στο Υπουργικό Συμβούλιο, υπάρχουν πρακτικές ασκήσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με αντικειμενικά κριτήρια, αντανακλαστικά, ψυχομετρικά σενάρια διαχείρισης κρίσης υπό πίεση, όλα αυτά τα οποία χρειάζεται δηλαδή ο υπάλληλος της πρώτης γραμμής.
Γιατί εγώ έχω γνωρίσει μηχανοδηγούς όλο αυτό τον μήνα, τον ενάμιση μήνα που βρίσκομαι στο Υπουργείο, οι οποίοι είναι άψογοι επαγγελματίες και αυτήν την αυτόν τον επαγγελματισμό πρέπει να το μεταδώσουν και σε άλλους συναδέλφους τους, οι οποίοι δεν είναι.
Έτσι λοιπόν αυτές οι εξετάσεις πριν την πρόσληψη και η τακτική αξιολόγηση είναι το δόγμα το οποίο θέλουμε να εφαρμόσουμε.
Αν τώρα η New Train αυτό δεν το εφαρμόζει.
Εμείς θα διατηρούμε το δικαίωμα να αναστέλλουμε την άδειά της και το ίδιο δόγμα θα εφαρμόσουμε και για υπαλλήλους του ΟΣΕ, δηλαδή σταθμάρχες και ελεγκτές της κίνησης κυκλοφορίας στα κέντρα διοίκησης.
Θα περάσει το σύνολο του προσωπικού από ψυχομετρικά, τα οποία μάλιστα θα κάνουμε σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Αυτό προβλέπει το νομοσχέδιο, διότι πρέπει να αυστηροποιηθεί το πρωτόκολλο με το οποίο λειτουργούμε.
Να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι διαχειριζόμαστε ανθρώπινες ζωές και τίποτα λιγότερο.
Και έτσι λοιπόν τα πράγματα θα αλλάξουν.
Από κει και πέρα, νομίζω ότι ο συγκεκριμένος κύριος δεν ήταν μηχανοδηγός.
Ήταν διευθυντής σε.
Speaker 2
Μια θέση.
Speaker 3
Διοίκησης, σε μια μονάδα.
Speaker 2
Μηχανοδηγός τώρα είναι στη διοίκηση.
Speaker 3
Άρα τα αίτια πρέπει να αναζητηθούν από.
Speaker 1
Τους.
Speaker 3
Εκπροσώπους της εταιρείας.
Speaker 1
Εκφοβισμού απόλυσης.
Speaker 2
Να αναζητηθούν ενώ θα αναζητήσετε εσείς ή θα πείτε κάτι στην εταιρεία θα κάνετε κάποια κουβέντα.
Speaker 3
Εμείς δεν είμαστε εργατοπατέρας κύριε Παππά.
Δηλαδή αυτό που σας λέω δεν είμαστε εργατοπατέρας;
Speaker 2
Ναι, αλλά απολύθηκε ένας συνδικαλιστής και κάνει κάποιες καταγγελίες.
Επίσης κάνουν κόμματα.
Speaker 3
Και αν ήταν συνδικαλιστές.
Speaker 2
Φάμελλος κάνει καταγγελίες.
Speaker 3
Δεν ξέρω αν ήταν συνδικαλιστής.
Speaker 2
Ήταν συνδικαλιστής και πρώην συνδικαλιστής.
Είχε αποσυρθεί και τώρα ήταν έτοιμος να ξανακατέβει στις εκλογές.
Speaker 3
Διάβασα ότι ήταν διευθυντής των μιας διεύθυνσης εμπορευμάτων.
Speaker 2
Και ήθελε να ξανακατέβει στις εκλογές.
Δεν ξέρω τι.
Τώρα δεν θυμάμαι ακριβώς. ναι.
Speaker 1
Πάντως τα άλλα κόμματα.
Speaker 3
Εμείς δεν είμαστε εργατοπατέρες.
Κάποιοι να λέμε τι να κάνει ή να μην κάνει μια εταιρία.
Θα τα κάνουν άλλοι.
Speaker 1
Την καταδικάζετε αυτή την απόλυση; Δεν καταλαβαίνω.
Speaker 3
Δεν είναι η δουλειά μου αυτή.
Δεν είναι δουλειά μου.
Είχαν γίνει κι άλλες απολύσεις σε επιχειρήσεις.
Γιατί δεν ασχολείστε με αυτές;
Speaker 2
Γιατί;
Γιατί δεν υπήρχαν καταγγελίες από κόμματα αντιπολίτευσης και αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ να πει δεν σας.
Speaker 3
Κάνει εντύπωση ότι για άλλους ανθρώπους απολύθηκαν; Δεν υπάρχουν.
Δεν υπάρχουν καταγγελίες από κόμματα.
Speaker 2
Ο συγκεκριμένος το συνδέει με τις καταγγελίες που έκανε για τα Τέμπη.
Υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Speaker 3
Οι εργαζόμενοι καλά κάνουν και καλά θα κάνουν να υποδεικνύουν θέματα ασφάλειας.
Τους ενθαρρύνω να το κάνουν.
Μάλιστα τους ενθαρρύνω κάθε πρόβλημα το οποίο διαπιστώνουν στα τρένα, στο ΜΕΤΡΟ, στον ΗΣΑΠ, στα λεωφορεία, παντού.
Να το κάνουν άφοβα.
Speaker 2
Άφοβα.
Θυμάμαι στα λεωφορεία ο κύριος Παπαδημητρίου παραιτήθηκε. Θα αντικατασταθεί. Στον έδωσα.
Speaker 3
Ναι βέβαια.
Speaker 2
Είναι δηλαδή σε εξέλιξη κάποια διαδικασία.
Speaker 3
Κοιτάξτε, το νομοσχέδιο το οποίο φέρνουμε στη Βουλή προβλέπει κάποια πράγματα για τον ΟΑΣΑ που ενισχύουν και την οικονομική ανεξαρτησία πέρα από τη διοικητική που ίσχυε ήδη.
Άρα λοιπόν, ο ίδιος ο Οργανισμός διερεύνησης πλέον θα μπορεί να συμβάλλετε χωρίς να παίρνει έγκριση από κανέναν, με οικονομική ανεξαρτησία και φυσικά θα στελεχωθεί περισσότερο με επιστημονικό προσωπικό.
Μάλιστα, όταν ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα έχουμε στο επόμενο διάστημα και την αντικατάσταση.
Πάντως ο ΟΑΣΑ σήμερα έχει πρόεδρο και λέγεται Δράκος.
Speaker 2
Μάλιστα. Ωραία.
Speaker 1
Και όταν έρθουν και νέα στοιχεία για την υπόθεση των Τεμπών, θα δούμε και ανανεωμένο το πόρισμα συμπληρωμένο με νέα στοιχεία.
Speaker 3
Φυσικά είναι υποχρέωση της Δικαιοσύνης αν το πόρισμα του ΟΑΣΑ.
Speaker 1
Πόρισμα του ΟΑΣΑ ναι.
Speaker 3
Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα στο καταστατικό του ΟΑΣΑ να συμπληρώνει και ούτως ή άλλως έχει αναλάβει την υποχρέωση για το επίμαχο κεφάλαιο της προσφοράς να πιστοποιήσει, να οριστικοποιήσει τα αποτελέσματά του με 1 λέει το πόρισμα του εγνωσμένου κύρους πανεπιστημιακό ίδρυμα, το οποίο μένει να δούμε αν θα κάνει.
Σε κάθε περίπτωση είναι δικό του.
Είναι δική του πρωτοβουλία. Λειτουργεί ανεξάρτητα. Μάλιστα.
Speaker 2
Λοιπόν, τελευταία ερώτηση για τα λεωφορεία, αλλά ας το βάλω καλύτερα από την ομπρέλα.
Κυκλοφοριακό γιατί τώρα στον Κηφισό, στην παραλιακή, στην Πατησίων, στην Αλεξάνδρας, στην Κηφισίας, η Ελλάδα αναστενάζει που λέει και το τραγούδι.
Τι θα γίνει με το συγκοινωνιακό;
Μας ρωτάνε κάθε μέρα, εδώ και δύο χρόνια αυτό το ερώτημα.
Speaker 3
Μιας και δείχνει τα λεωφορεία.
Τώρα πίσω στο smartphone σας. Καινούργια κιόλας.
Να σας πω ότι ήδη στην Αττική κυκλοφορούν 500 καινούργια λεωφορεία, τα οποία τουλάχιστον οι επιβάτες των γραμμών των λεωφορείων τα stage τα βιώνουν, τα βλέπουν στην πράξη δηλαδή και τα βλέπουμε και όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι οδηγούμε στους δρόμους της Αθήνας.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουμε περίπου 1000 και μέχρι το τέλος του -27 θα έχουμε 1500 1500 καινούργια λεωφορεία στην Αττική.
Αυτό μετά από μια ολόκληρη δεκαετία και πλέον κρίσης που ο στόλος έμεινε παρατημένος και δεν υπήρχαν τα κονδύλια για να μπορέσει να ανανεωθεί.
Άρα λοιπόν, μέχρι το τέλος της θητείας αυτής της κυβέρνησης.
Η πλήρης ανανέωση του στόλου είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα του Κυριάκου Μητσοτάκη και φυσικά λόγω της αύξησης των λεωφορείων αλλά και των οδηγών, θα δείτε αυτές τις μέρες καμπάνιες για προσλήψεις οδηγών στους δρόμους της Αθήνας.
Θα μπορέσουμε να μειώσουμε τους χρόνους δρομολογίων.
Άρα λοιπόν το λεωφορείο θα μειώσει το χρόνο αναμονής για τους ανθρώπους στη στάση.
Έχω απεριόριστο σεβασμό για τον άνθρωπο που ξυπνάει νωρίς και περιμένει υπομονετικά το λεωφορείο στη στάση και έχουμε υποχρέωση σε αυτόν τον άνθρωπο να του δώσουμε μια καλύτερη, πιο ποιοτική υπηρεσία.
Με ένα καινούριο καθαρό λεωφορείο, το οποίο θα έρχεται στην ώρα του, θα πηγαίνει πιο γρήγορα στη δουλειά του και αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει όλοι εμείς οι υπόλοιποι να εμποδίζουμε τα λεωφορεία στην λεωφορειολωρίδες τους.
Δεύτερον, ανακαινίζονται και αυξάνονται οι συρμοί του μετρό και του ΗΣΑΠ.
Θα έχουμε μετά από πάρα πολλά χρόνια ανακαινισμένη τους συρμούς ΗΣΑΠ.
Ήδη μέσα στους σταθμούς στο εσωτερικό τους έχει γίνει μια πολύ καλή δουλειά για να μπορέσουν να είναι πιο καθαροί, πιο μοντέρνοι.
Το ίδιο πρέπει να γίνει και στην εξωτερική τους όψη.
Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και στον Προαστιακό.
Στον Προαστιακό οι σταθμοί είναι σε πολύ κακή κατάσταση.
Άρα λοιπόν νέα τραίνα μιας και με ρωτήσατε από την Πάτρα θα έχουμε και στον προαστιακό.
Θα έχουμε καινούριους συρμούς ρευματισμούς για τα δρομολόγια που πηγαίνουν από το μετρό στο αεροδρόμιο.
Θα έχουμε ανακαινισμένα και περισσότερους στο μετρό για να μειωθούν τα δρομολόγια και θα έχουμε και πλήρη ανανέωση του στόλου στα λεωφορεία.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με ότι γίνεται στη Θεσσαλονίκη που έχουμε το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη.
Δεν ξέρω αν το χουμε συνειδητοποιήσει Το μετρό Θεσσαλονίκης για όποιον πάει στους συρμούς, στο κέντρο ελέγχου, στο μηχανοστάσιο, θα δει μία εικόνα καλύτερη και από της Δανίας και το οποίο αυτή τη στιγμή λειτουργεί στο 1/3 της δυναμικότητας του.
Οι Θεσσαλονικείς ακόμη δεν το χρησιμοποιούν.
Δεν έχουμε δηλαδή ουρές και στρίμωγμα στο μετρό Θεσσαλονίκης.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με το I love και με μια σειρά από άλλα μέτρα που θα πάρουμε για το κυκλοφοριακό, θεωρούμε ότι θα βελτιώσουν πολύ σημαντικά την εικόνα.
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Συντακτική ομάδα ertnews.gr