Καταγγελίες-σοκ για γνωστή εταιρεία πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη – Πελάτες μιλούν για “κοροϊδία και καθυστερήσεις μηνών”
Ανησυχία και οργή επικρατεί τις τελευταίες εβδομάδες ανάμεσα σε εκατοντάδες καταναλωτές που καταγγέλλουν γνωστή εταιρεία πληροφορικής με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τα παράπονά τους, έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, λάπτοπ και εξοπλισμό εδώ και μήνες — ωστόσο τα προϊόντα ποτέ δεν παραδόθηκαν.
Πολλοί πελάτες κάνουν λόγο για συστηματική καθυστέρηση, αδυναμία επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης και “προκαθορισμένες απαντήσεις” όπως «το έχει αναλάβει το ανώτερο κλιμάκιο» που επαναλαμβάνονται χωρίς καμία ουσιαστική πρόοδο.
Ένας πελάτης αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Έκανα μια παραγγελία στις 6 Ιουνίου και ακόμη περιμένω. Δεν υπάρχει κανείς να μιλήσεις μαζί του, μόνο μέσω μηνυμάτων και οι απαντήσεις ίδιες κάθε φορά…».
Άλλος καταναλωτής δηλώνει:
«Παραγγελία από τον Ιούνιο, δεν έχω παραλάβει τίποτα. Μετά από αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα ενημερώθηκα πως ο λογαριασμός της εταιρείας είναι πλέον κλειστός».
Αρκετοί χρήστες χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά του προσωπικού “ειρωνική και απαράδεκτη”, ενώ άλλοι κάνουν λόγο για “κρυφούς όρους” και “παραπλανητικές πωλήσεις”.
Ένας ακόμα σχολιάζει:
«Ό,τι πιο απαράδεκτο έχω κάνει σε αγορά — σκέτη κοροϊδία. Υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται τον κόσμο, αλλά κάποια στιγμή θα λάβουν ό,τι τους αξίζει».
Παράλληλα, πελάτης με εταιρική συνεργασία καταγγέλλει ότι ο εκπρόσωπος αρνήθηκε οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία, ενώ σε άλλη περίπτωση αναφέρεται πως «παραδίδεται μηχανογραφικός εξοπλισμός με όρους που δεν εξηγούνται εξαρχής».

Το τραπεζικό σκέλος και οι “τεχνικές δικαιολογίες”
Πηγές αναφέρουν ότι η εταιρεία επικαλείται τεχνικά προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών της και τραπεζικά μέτρα τύπου “Rolling Reserve”, τα οποία δήθεν καθυστερούν την εκταμίευση των χρημάτων. Ωστόσο, πολλοί πελάτες θεωρούν πως πρόκειται για προσχηματική δικαιολογία, καθώς τα χρήματά τους έχουν αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς τους εδώ και μήνες.
Σύμφωνα με καταναλωτές που επικοινώνησαν με τράπεζες και με την Τράπεζα της Ελλάδος, υπάρχουν ήδη αναφορές και αιτήματα διερεύνησης της υπόθεσης, τόσο για τις καθυστερήσεις όσο και για τη διαχείριση των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Οι επόμενες κινήσεις
Πολλοί πελάτες έχουν ήδη προχωρήσει σε καταγγελίες στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στην Τράπεζα της Ελλάδος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων μέσω chargeback (αμφισβήτηση συναλλαγής), ενώ άλλοι ετοιμάζονται για νομικές ενέργειες.
Η υπόθεση δείχνει να παίρνει διαστάσεις, καθώς πλήθος χρηστών στο διαδίκτυο καταθέτουν καθημερινά νέες μαρτυρίες με παρόμοιο περιεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι έχουν “παγιδευτεί” σε μια κατάσταση διαρκούς αναμονής χωρίς τέλος.
Συμπέρασμα
Η περίπτωση της γνωστής εταιρείας πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη έχει εξελιχθεί σε σύγχρονο παράδειγμα παραβίασης εμπιστοσύνης καταναλωτών στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι αρχές καλούνται να διερευνήσουν σε βάθος τις καταγγελίες, προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες και να προστατευθεί το αγοραστικό κοινό.








