ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Σε «δεύτερη μοίρα» οι θερινές εκπτώσεις για τους καταναλωτές

Διακοπές και διασκέδαση αντί για τις εκπτωτικές βιτρίνες προτίμησαν οι καταναλωτές – Πόσο υποχώρησε ο όγκος πωλήσεων – Ο ρόλος του τουρισμού


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *