Αποσωληνώθηκε η 42χρονη έγκυος νοσηλεύτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.
Όπως ενημερώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος η κατάσταση της υγείας της σταθεροποιήθηκε και αποσωληνώθηκε εχθές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του larissanet.gr, η έγκυος έχει μεταφερθεί στο τμήμα λοιμώξεων.
Διαβάστε επίσης:
«Σώθηκαν οι ζωές 12.000 Ιταλών από το εμβόλιο» ανακοίνωσε το Ανώτατο Ινστιτούτο Υγείας της χώρας
Πού θα γίνουν δωρεάν rapid test από τον ΕΟΔΥ αύριο, Τετάρτη 17 Νοεμβρίου
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ygeiamou.gr team
