Site icon ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247 – EIDISIS 247

Με νέους ανεμβολίαστους ασθενείς είναι γεμάτες οι ΜΕΘ

Τους πρώτους μήνες του 2022 θα είναι διαθέσιμα τα πρώτα φάρμακα κατά του κορονοιού, ενώ μέσα στην εβδομάδα αναμένονται τα μέτρα ομαλοποίησης για εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους. Την ίδια ώρα η Βόρεια Ελλάδα παραμένει στο κόκκινο, με τον ιό να χτυπάει πλέον θανατηφόρα και νέους ανθρώπους.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ : ΦΡΟΣΩ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΑΡΕΤΗ ΤΑΣΟΥΛΑ

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Exit mobile version