Μεγάλη αύξηση στις ψηφιακές επιθέσεις – Πως εκμεταλλεύονται γνωστά οικογενειακά brands

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Kaspersky έγινε ανάλυση των ψηφιακών απειλών που χρησιμοποιούν ως δόλωμα δημοφιλή brands τα οποία απευθύνονται στην οικογένεια, όπως η Disney και η LEGO. Η έρευνα αυτή έγινε με βάση την παρακολούθηση επιλεγμένων λέξεων-κλειδιών και αποκάλυψε μια σταθερή αύξηση στις απόπειρες επιθέσεων. Πιο συγκεκριμένα παρατηρείται μια σταθερή ανοδική τάση στις απόπειρες […]
The post Μεγάλη αύξηση στις ψηφιακές επιθέσεις – Πως εκμεταλλεύονται γνωστά οικογενειακά brands appeared first on Techmaniacs.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Χρήστος Ζλάτης