Image default
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: Ο πληθωρισμός αύξησε τον τζίρο των σούπερ μάρκετ

Αρνητικό πρόσημο, έστω και μικρό, στο -0,6% κατέγραψαν οι πωλήσεις των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης, με τον τζίρο να σημειώνει αύξηση 6,1%


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος

Σχετικές αναρτήσεις

Κυβέρνηση: Το μήνυμα για μεταρρυθμίσεις, τιμές και φορολογία

admin

Ακρίβεια: Οι συναντήσεις Θεοδωρικάκου για το «new deal» στις τιμές

admin

Μισθοί: Πώς ο πληθωρισμός «τρώει» το εισόδημα

admin
Translate »