Η βλάβη του Οκτωβρίου στον αγωγό μεταφοράς ζεστού νερού στην Κοζάνη, άφησε χωρίς θέρμανση μία πόλη των 70.000 κατοίκων για δύο βράδια, δίνοντας μία πρόγευση του τι θα σημαίνει για τις περιοχές αυτές η μη λειτουργία του συστήματος τηλεθέρμανσης, όταν και οι τελευταίες λιγνιτικές μονάδες θα κλείνουν. Η ΔΕΗ προσπαθεί να λύσει το ζήτημα, με μία τεχνολογία […]
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜπέλλα Θεριού
