BHMA

Πώς το Temu και το Shein έγιναν ο ψηφιακός τζόγος του online shopping

Από το Temu και το Shein μέχρι το Trendyol και το Aliexpress οι ψηφιακές πλατφόρμες αγορών μετατρέπουν κάθε κλικ σε ένα παιχνίδι αναμονής και επιβράβευσης, ενεργοποιώντας τους μηχανισμούς του εγκεφάλου με τρόπο που θυμίζει τζόγο.


Μετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author: Χατζή Σίντυ

είναι ένα WP s

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

More in:BHMA

Comments are closed.