ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια ξανακάνει «βασίλισσα» την ιδιωτική ετικέτα

Οι πωλήσεις των private label έχουν αυξηθεί κατά 10,2% στο 7μηνο του 2022 – Είδος προς εξαφάνιση οι προσφορές – Ποια προϊόντα «πετούν» εκτός καλαθιού οι καταναλωτές


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Ξανθή Γούναρη

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *