Σούπερ μάρκετ: Nέος Κώδικας Δεοντολογίας – Οι 10 «εντολές» των προσφορών
Τι δηλώνουν παράγοντες του χώρου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για τις αλλαγές που έφερε στα ράφια των σούπερ μάρκετ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας.
Μετάβαση στην ΠηγήΜετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0