ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει στις προσφορές, ο κανόνας των 30 ημερών και οι εξαιρέσεις

Εικόνα που δείχνει έναν άνδρα σε σούπερ μάρκετ να τσεκάρει σκυφτός τις ταμπέλες των προϊόντων με τις τιμές και τις προσφορές

Ο στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι ο καταναλωτής να ξεχωρίζει άμεσα τις πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές στα σούπερ μάρκετ ώστε να κάνει συμφέρουσες αγοραστικές επιλογές


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝ.GR

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Comments are closed.