Θέατρο του παραλόγου
Σε μια ανακοίνωση – κοροϊδία προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης αναφορικά με τα 8,2 εκατ. ευρώ που θα δώσει για τη διαφήμιση της ακρίβειας. Ειδικότερα, το υπουργείο επισημαίνοντας ότι «η καμπάνια αποσκοπεί στην ενημέρωση των πολιτών για την ύπαρξη, λειτουργία και τις πληροφορίες της πλατφόρμας e-katanalotis.gr» προσθέτει ότι η εν λόγω πλατφόρμα «λειτουργεί ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τους καταναλωτές, διότι συγκρίνουν τις τιμές και μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα για το συμφέρον τους ως προς τις αγορές τους». Συνεχίζοντας στο ίδιο θέατρο του παραλόγου, το υπουργείο σημειώνει ότι «ο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στον έλεγχο και τη μείωση των τιμών, καθώς συμβάλλει στην ύπαρξη ανταγωνισμού». Αντί, δηλαδή η κυβέρνηση να λάβει ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας επιλέγει να δώσει «ζεστό» χρήμα σε ημετέρους προκειμένου να διαφημίσουν τα μέτρα τα οποία δεν έχουν αποδώσει.
The post Θέατρο του παραλόγου appeared first on kontranews.gr – Τελευταίες εξελίξεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο..
Μετάβαση στην Πηγή
Author: sofiavgenopoulou