Η Black Friday με προσφορές, που έφταναν ακόμη και το 70% φαίνεται πως λειτούργησε ως τονωτική «ένεση» για τα καταστήματα τουλάχιστον του κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Προσφορές, μεγάλη ζήτηση ηλεκτρονικών ειδών, και όχι μόνο, με τους νεαρούς καταναλωτές στο “κυνήγι” των προσφορών συνέθεσαν για άλλη μια χρονιά την εικόνα της αγοράς στην Black Friday.
Η λεγόμενη Μαύρη Παρασκευή, που ήρθε στην ελληνική πραγματικότητα από τις Ηνωμένες Πολιτείες δοκιμάστηκε στην αγορά και κατά τα φαινόμενα έχει μετατραπεί σε εμπορικό θεσμό ως ετήσιο ραντεβού των μεγάλων προσφορών.
Αρκετοί στάθηκαν επιφυλακτικοί στα μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων ενώ άλλοι λόγω μικρότερου προϋπολογισμού στράφηκαν σε ρο;yχα και παπούτσια.
Δεν ήταν λίγοι οι έμποροι, που μετέτρεψαν την Black Friday σε Black week με προσφορές όλη την εβδομάδα, ελπίζοντας για μία ένεση ρευστότητας στα ταμεία τους.
Τη σκυτάλη των προσφορών από το στεγασμένο εμπόριο θα πάρουν τα διαδικτυακά καταστήματα τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου καθώς ακολουθεί η λεγόμενη Cyber Monday.
Ρεπορτάζ: Χριστίνα Συμεωνίδου
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Καλτσίδη