Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Ανδρέας Λοβέρδος. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται σε ανακοίνωση του γραφείου του, ο Ανδρέας Λοβέρδος είναι πλήρως εμβολιασμένος και πρόσφατα είχε κάνει την αναμνηστική δόση του εμβολίου. Η ίδια ανακοίνωση αναφέρει πως εμφανίζει ήπια συμπτώματα.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ikardara

