Τι αλλάζει με την αστυνόμευση στα ΜΜΜ – Ο Κ. Κυρανάκης στο ΕΡΤΝews

Τα τροχαία είναι ο κύριος λόγος θανάτου για νέους κάτων 29 ετών και το 1/3 των θυμάτων είναι πεζοί, τονίζει ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος μίλησε στο ΕΡΤΝews για το νέο μέτρο της 24ωρης λειτουργίας του μετρό, του τραμ και λεωφορείων που θα τεθεί σε λειτουργία πιλοτικά από τις 5 Ιουλίου, καθώς και για την αστυνόμευση αλλά και για το νομοσχέδιο που επικεντρώνεται στην αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων.
«Το υπουργείο Μεταφορών και το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας είναι σύμμαχοι στο μέτρο της αστυνόμευσης», τόνισε ο κ. Κυρανάκης αναφερόμενος και στα στοιχεία που ανακοινώθηκαν. Από την κλοπή πορτοφολιών, τους βανδαλισμούς και την παρενόχληση, βλέποντας ενστόλους λειτουγεί αποτρεπτικά, είπε ο κ. Κυρανάκης υπενθυμίζοντας και τη σύλληψη στον προαστιακό επιβάτη που έκρυβε μαχαίρι.
«Τα Σαββατοκύριακα και ειδικά οι μεταμεσονύκτιες ώρες είναι πιο θανατηφόρες για τα τροχαία»
Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε στους εκτεταμένους ελέγχους σε όλες τις λωρίδες κεντρικών αρτηριών όπουτους καλοκαιρινούς μήνες «αυξάνεται η κίνηση ειδικά νέων ανθρώπων» ενώ χαρακτήρισε ξεχωριστό κεφάλαιο για την Ελληνική Αστυνομία, ευχαριστώντας τα στελέχη της, «διότι με την παρουσία τους και στους σταθμούς του ΗΣΑΠ και στους συρμούς του ΗΣΑΠ και στο Μετρό και στα λεωφορεία κυρίως της Δυτικής Αττικής, έχουν κάνει τη διαφορά».
«Το στοίχημα τώρα είναι η εφαρμογή του νέου ΚΟΚ»
«Ξεκινήσαμε από δέκα κάμερες τις οποίες τοποθετήσαμε ήδη και λειτουργούν σε λεωφορεία των Αθηνών για να δούμε πώς ακριβώς η τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη θα μπορεί να αποδίδει πρόστιμα με αυτόματο τρόπο, χωρίς να χρειάζονται δειγματοληπτικοί έλεγχοι της Τροχαίας». Από τον Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμο το πληροφοριακό σύστημα, ενώ το μήνα Ιούλιο δοκιμάζεται η τεχνολογία σε πραγματικές συνθήκεςγια να δούμε αν οι παραβάσεις και οι λεωφορειολωρίδες και τα όριά τους αναγνωρίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη».
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Συντακτική ομάδα ertnews.gr