Το φαινόμενο shrinkflation και η εκρηκτική αύξηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ

Το shrinkflation επηρεάζει τις αγορές και τις επιλογές των καταναλωτών στην Ελλάδα, με την αύξηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Είναι ευρέως παραδεκτό ότι η πλειονότητα των καταναλωτών στην Ελλάδα και…
Μετάβαση στην Πηγή POLITIC
Author: Politic Team
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0





