Το φαινόμενο του «shrinkflation» και η ταχύτατη άνοδος των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων στα σούπερ μάρκετ

Ενισχυμένη παρουσία προϊόντων PL στα σούπερ μάρκετ, με μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και τοποθέτηση σε προνομιακά ράφια.
Μετάβαση στην Πηγή IN
Author: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝ.GR
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0











