Το «ψαχτήρι» της Google με Τεχνητή Νοημοσύνη (συνδρομητική)

Αλλαγές δρομολογούνται στο δημοφιλές προϊόν της αμερικανικής εταιρείας «Αναζήτηση». Οι διαφημίσεις θα εξακολουθήσουν να προσφέρουν τρελά έσοδα, όμως θα τεθεί ζήτημα «επισκεψιμότητας» για τους επαγγελματικούς ιστοτόπους πληροφοριών
The post Το «ψαχτήρι» της Google με Τεχνητή Νοημοσύνη (συνδρομητική) appeared first on Protagon.gr.
.
.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: PROTAGON Protagon Team
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0