Το σύνδρομο του κραγιόν: η αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών σε περιόδους οικονομικής κρίσης
Αναλύεται η σύνδεση των πωλήσεων καλλυντικών με την οικονομική αβεβαιότητα, εστιάζοντας στο σύνδρομο του κραγιόν. Το φαινόμενο του συνδρόμου του κραγιόν ή lipstick effect, περιγράφει τη συνήθεια των καταναλωτών να…
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Politic Team
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0