ΚΟΙΝΩΝΙΑ

To ΧΑΠΙ END της πανδημίας

Τα ληγμένα χάπια μετατρέπονται σε έργα ψηφιδωτών της γιατρού λοιμωξιολόγου στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου Ελένης Ιωαννίδου. Η διαφορετική αυτή έκθεση εγκαινιάζεται στις 27 Ιουνίου στο Μουσείο Λυχνοστάτης.


Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMA

Update cookies preferences