ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Έως τον Οκτώβριο το φυσικό αέριο στον Σταυρό Θεσσαλονίκης

Μία νέα μέρα ξημερώνει για το Δήμο Βόλβης με την σύνδεση της περιοχής με το φυσικό αέριο. Πρώτος σταθμός ο Σταυρός και θα ακολουθήσουν οι περιοχές Ασπροβάλτα και Βρασνά.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΓΑ ΔΑΔΙΝΗ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΛΓΑ ΨΑΡΙΔΟΥ

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Update cookies preferences