Κατάμεστο από 40.000 οπαδούς της ΑΕΚ, όσους δηλαδή επιτρέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο, θα είναι το ΟΑΚΑ στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό την Κυριακή (21/11, 19:30). Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΠΑΕ, το εκδοτήριο που λειτουργεί από χθες στο σταθμό «Ειρήνη» και το ηλεκτρονικό σύστημα πώλησης εξυπηρετούν πλέον το άνω διάζωμα και τις θύρες 8, 10. […]
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΣπυρίδων Αμπελάκης