Χάος επικρατεί με τις κυβερνητικές εξαγγελίες για το πρόστιμο στους ηλικιωμένους πολίτες άνω των 60 που δεν έχουν εμβολιαστεί. Όπως ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η προθεσμία λήγει στις 16 Ιανουαρίου και όσοι δεν έχουν κλείσει ραντεβού για τον εμβολιασμό τους θα «τιμωρηθούν» με πρόστιμο 100 ευρώ το μήνα το οποίο θα βεβαιώνεται μέσω της ΑΑΔΕ. […]
Αποκάλυψη-«βόμβα» από τον Πέτσα για το πρόστιμο στους ανεμβολίαστους άνω των 60 – newsbreak
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKCh-newsroom