Για την «πρεμιέρα» της νέας σχολικής χρονιάς στο Γυμνάσιο Φούρνων Ικαρίας μίλησε στην εκπομπή «Από τις 6» ο μαθηματικός ειδικής αγωγής του σχολείου, Χάρης Διαμαντίδης.
«Χαρούμενος είμαι, δεν έχω άγχος» είπε μιλώντας επίσης στην εκπομπή ο μαθητής της Β’ Γυμνασίου, Χρυσόστομος Βαλαντάσης.
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΣυντακτική ομάδα ert.gr