ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΕΠΟ: Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό για το ματς του Κυπέλλου

Στην τελευταία συνεδρίασή της, η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κήρυξε, μεταξύ άλλων, την ΠΑΕ Παναθηναϊκός πειθαρχικώς ελεγκτέα για πειθαρχικές παραβάσεις στον αγώνα Παναθηναϊκός-Βόλος ΝΠΣ για την 1η αγωνιστική της 6ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος την 01/12/2021 κι επέβαλε εις βάρος της πρόστιμο συνολικού ύψους δύο χιλιάδων πεντακοσίων (2.500) ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΣυντακτική ομάδα ert.gr

Update cookies preferences