ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ερικσεν: «Είμαι καλά, ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση»

Σταθερή χαρακτηρίζεται η κατάσταση της υγείας του Κρίστιαν Ερικσεν.

Ο 29χρονος Δανός μεσοεπιθετικός, ο οποίος εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Κοπεγχάγης, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην ιταλική αθλητική εφημερίδα, Gazzetta dello Sport, τις οποίες τις έκανε πρωτοσέλιδο.

Ο σταρ της Ιντερ έστειλε μήνυμα μέσω του μάνατζερ του αναφέροντας: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, δεν θα τα παρατήσω. Νιώθω καλύτερα τώρα αλλά θέλω να καταλάβω τι έγινε. Θέλω να πω ευχαριστώ σε όλους για τη συμπαράσταση τους.»

ΠΗΓΗ: SPORTS.ERT.GR

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Μαρία Πασσά

Update cookies preferences