Δύο ακόμη άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από κορωνοϊό. Συγκεκριμένα δύο γυναίκες 81 και 78 ετών που νοσηλεύονταν στη ΜΕΛ και τη ΜΕΘ του νοσοκομείου της Κέρκυρας, κατέληξαν. Στο εν λόγω νοσοκομείο οι ασθενείς που νοσηλεύονται με Covid-19 ξεπερνούν τους 35, ενώ σύμφωνα με τις σημερινές επίσημες ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ, 58 ήταν τα επιβεβαιωμένα κρούσματα […]
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKerrica