Την τελευταία της πνοή άφησε μια 36χρονη από την Κοζάνη που είχε νοσήσει από κορωνοϊό. Όπως αναφέρει το kozanimedia.gr η γυναίκα που ήταν από το Βόιο Κοζάνης δεν είχε εμβολιαστεί, ενώ φέρεται να έπασχε από υποκείμενα νοσήματα. Η 36χρονη μεταφέρθηκε σε πολύ σοβαρή κατάσταση το Μαμάτσειο Νοσοκομείο της πόλης όπου κατέληξε.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKerrica