ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό και ΗΣΑΠ: Στάση εργασίας την Τετάρτη

Οι ηλεκροδηγοί καταγγέλλουν ότι αναγκάζονται να εκτελούν δρομολόγια με συρμούς, στους οποίους είναι εκτός λειτουργίας το κλιματιστικό στις καμπίνες των οδηγών, ενώ προκειμένου να βγει το πρόγραμμα πρέπει να δουλεύουν στα ρεπό τους χωρίς ημέρες ξεκούρασης


Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMA

Update cookies preferences