Νίκη με… άρωμα Ευρώπης πέτυχε ο Παναθηναϊκός απέναντι στον Άρη (2-0) στη Λεωφόρο στην εμβόλιμη 16η αγωνιστική της Super League. Οι «πράσινοι» που έσπασαν το ρόδι στη νέα χρονιά πήραν το βαθμολογικό τρίποντο με τα τέρματα του Παλάσιος στο 14ο λεπτό της αναμέτρησης και του Αϊτόρ στο 83′.
Περισσότερα σε λίγο…
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΔημήτρης Γιαχανατζής