ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ο Βαουλέτ επέστρεψε στη Μανρέσα (pic)

Ο Χουάν Πάμπλο Βαουλέτ, που έμεινε ελεύθερος από την ΑΕΚ χθες (20/12), βρήκε τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του, επιστρέφοντας στη Μανρέσα.

Ο Αργεντινός φόργουορντ αποδεσμεύτηκε και επίσημα από την Ένωση χθες (Δευτέρα, 20/12) και εκείνος δεν άργησε να βρει την επόμενη ομάδα που θα αγωνιστεί.

Μάλιστα, αυτή θα είναι η δεύτερη θητεία του Αργεντινού φόργουορντ στη Μανρέσα, στην οποία είχε αγωνιστεί για δύο χρόνια, πριν μετακομίσει στον «Δικέφαλο Αετό».

Επιμέλεια: Πάνος Γαλάνης

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΣυντακτική ομάδα ert.gr

Update cookies preferences