ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ολυμπιακοί Αγώνες-Τένις Γυναικών: Εύκολη νίκη για την Οσάκα

Η Ναόμι Οσάκα συνεχίζει να υπερασπίζεται τον τίτλο του φαβορί, καθώς σήμερα επικράτησε άνετα με 2-0 σετ κόντρα στην Ελβετή, Βικτόρια Γκόλουμπιτς για τον δεύτερο αγώνα της στο φετινό Ολυμπιακό τουρνουά.

Η Ιαπωνέζα τενίστρια και νούμερο 2 στην παγκόσμια κατάταξη επιβλήθηκε από νωρίς στον αγώνα σήμερα, καθώς επικράτησε με 6-3 στο πρώτο σετ. Ακόμα πιο εύκολο για την Οσάκα ήταν το δεύτερο σετ της αναμέτρησης, το οποί κέρδισε με 6-2.

ΠΗΓΗ: SPORTS.ERT.GR

Επιμέλεια: Πάνος Γαλάνης

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΣυντακτική ομάδα ert.gr

Update cookies preferences