Νικήθηκε από κορωνοϊό ένας νεαρός 21 ετών στη Θεσσαλονίκη ο οποίος έπασχε από υποκείμενο νόσημα και δεν είχε εμβολιαστεί. Ο 21χρονος που αντιμετώπιζε αναπνευστικό νόσημα, διαγνώστηκε με κορωνοϊό τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου. Η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και λίγες ημέρες μετά χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο Παπανικολάου. Ο 21χρονος εμφάνισε πνευμονική εμβολή και […]
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKCh-newsroom