Την ώρα που τα δημόσια νοσοκομεία της βόρειας Ελλάδας, και ειδικά της Θεσσαλονίκης, βρίσκονται στα όρια της κατάρρευσης εξαιτίας της υποστελέχωσης και των αναστολών συμβάσεων εργασίας των ανεμβολίαστων υγειονομικών, η κυβέρνηση επιμένει ακάθεκτη στην ίδια πολιτική. Απ’ ό,τι φαίνεται, το Μαξίμου και το Υπουργείο Υγείας δεν αντιλαμβάνονται πως τα κενά που έχουν δημιουργήσει στα νοσοκομεία […]
Στο Άρειο Πάγο ψάχνουν το δίκιό τους οι υγειονομικοί, με επείγουσα επιστολή – newsbreak
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΧάρης Π.