Εσπευσμένα στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε μια 22χρονη μητέρα στην Κοζάνη η οποία παρουσίασε μυοκαρδίτιδα μια ημέρα μετά τον εμβολιασμό της με τη δεύτερη δόση της Pfizer. Η νεαρή γυναίκα δεν είχε κανένα σύμπτωμα μετά την πρώτη δόση, ωστόσο μια ημέρα μετά την δεύτερη, παρουσίασε ρίγος, πόνο στην πλάτη και δύσπνοια όπως περιγράφει ο σύζυγός της Κωνσταντίνος […]
Στο νοσοκομείο με μυοκαρδίτιδα 22χρονη μητέρα μια ημέρα μετά το εμβόλιο – newsbreak
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKCh-newsroom