ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στροφή των καταναλωτών στα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στην αγορά φθηνότερων προϊόντων στρέφονται οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα.

Εξαιτίας των αυξήσεων σε βασικά είδη τα νοικοκυριά πιέζονται οικονομικά. Όπως λένε οι καταναλωτές τα φθηνότερα προϊόντα και ειδικά τα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν τις πιο δελεαστικές επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής των καταναλωτών για αγορά προϊόντων είναι τα χρήματα, που θα ξοδέψουν και έπονται η ποιότητα, η υγιεινή, η εξυπηρέτηση και η ευκολία.

Όπως προκύπτει από την έρευνα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν πρώτη επιλογή των καταναλωτών καθώς θεωρούνται φθηνότερα από τα λεγόμενα επώνυμα και έχουν πολύ καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής.

Οι κυριότερες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι τα ζυμαρικά, τα απορρυπαντικά, τα χαρτικά, ο καφές και τα κατεψυγμένα είδη.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΟΓΛΟΥ

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Καλτσίδη

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *