ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρεμόπουλος: Είμαι σε κέντρο αποκατάστασης για να μάθω να ξαναπερπατάω

Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, επικεφαλής της παράταξης «Οικολογία, Αλληλεγγύη» μίλησε για τη μάχη που έδωσε με τον κοροναϊό, δηλώνοντας πως ήταν διασωληνωμένος 22 μέρες, έχασε πάνω από 20 κιλά και τώρα είναι σε κέντρο αποκατάστασης


Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMA

Update cookies preferences