Στις ακριτικές Φέρες του Έβρου, δικαιώθηκαν οι κάτοικοι που είχαν ξεσηκωθεί, διεκδικώντας την 24ωρη λειτουργία του πολυδύναμου ιατρείου.Η καλή είδηση έγινε γνωστή μέσα από την εκπομπή “Περίμετρος” της ΕΡΤ3, όταν ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης ενημέρωσε για τη θετική απόφαση της 4ης ΥΠΕ, προκειμένου το ιατρείο των Φερών να επανέλθει στο πρότερο καθεστώς λειτουργίας. ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: […]
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜπέλλα Θεριού